حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
کشف ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تربت حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 12:23
  • شناسه : 27176

    ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان تربت حیدریه کشف شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی، ماموران پلیس آگاهی با آگاهی از قاچاق سوخت توسط افرادی سودجو، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند. سرهنگ حمیدرضا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان تربت حیدریه کشف شد.

    کشف ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تربت حیدریه

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی، ماموران پلیس آگاهی با آگاهی از قاچاق سوخت توسط افرادی سودجو، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

    سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی و همکاری ماموران شرکت نفت، در بازرسی از تعدادی واحد صنعتی در سطح شهرستان، ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

    او گفت: ماموران انتظامی در این عملیات پنج متخلف را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

    این مقام انتظامی با تاکید بر عزم پلیس در مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.