حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
کمک بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی مردم بردسکن به مردم مظلوم لبنان و غزه 
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 18:27
  • شناسه : 28985

    برای به مردم مظلوم لبنان و غزه  بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در شهرستان بردسکن جمع آوری شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکندر جلسه هماهنگی که به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم غزه و لبنان  گفت:  جمعیت هلال احمر این شهرستان ۱۱۰ میلیون تومان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    برای به مردم مظلوم لبنان و غزه  بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در شهرستان بردسکن جمع آوری شد.

    کمک بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی مردم بردسکن به مردم مظلوم لبنان و غزه  

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکندر جلسه هماهنگی که به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم غزه و لبنان  گفت:  جمعیت هلال احمر این شهرستان ۱۱۰ میلیون تومان برای مردم مظلوم لبنان و غزه جمع آوری شده است  که امیدواریم  با برنامه ریزی انجام شده کمک‌های بیشتری از شهرستان جمع آوری شود.

    حسن جوان افزود: دراین رابطه تیم‌هایی تشکیل و پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در میدان مرکزی بردسکن برپا شده است.

    امام جمعه بردسکن هم در این جلسه گفت: اهدای کمک‌های انسان دوستانه به مردم لبنان اوج نوع دوستی کشور ایران و لبنان را نشان می‌دهد.

    حجت‌الاسلام علی اصغر امینی  با اشاره به کمک و یاری برادران و خواهران دینی در لبنان افزود: اهدای کمک‌های انسان دوستانه به مردم لبنان اوج نوع دوستی کشور ایران و لبنان را نشان می‌دهد.

    دراین نشست حوزه اصناف و اداره تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد آمادگی خود را برای هر گونه اقدام برای کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه اعلام کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.