حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
کم توجهی شهروندان فریمانی؛ موجب حریق در منطقه شکار ممنوع کلیلاق
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 17:32
  • شناسه : 26599

    کم توجهی شهروندان فریمانی حریق در منطقه شکار ممنوع کلیلاق فریمان را رقم زد.  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره محیط زیست فریمان گفت: در ماموران یگان حفاظت محیط زیست  این شهرستان در بازدید از عرصه‌های منطقه شکار ممنوع کلیلاق، متوجه وقوع آتش سوزی در این منطقه شدند که با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    کم توجهی شهروندان فریمانی حریق در منطقه شکار ممنوع کلیلاق فریمان را رقم زد.

     کم توجهی شهروندان فریمانی؛ موجب حریق در منطقه شکار ممنوع کلیلاق
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره محیط زیست فریمان گفت: در ماموران یگان حفاظت محیط زیست  این شهرستان در بازدید از عرصه‌های منطقه شکار ممنوع کلیلاق، متوجه وقوع آتش سوزی در این منطقه شدند که با پیگیری مشخص شد افرادی که  برای تفریح به این منطقه آمده بودند؛ به علت کم توجهی زمینه ساز وقوع آتش در مرتع شدند.

    جواد ستوده  افزود با توجه به بروز آتش سوزی در منطقه  و شرایط جوی که امکان گسترش آتش وجود داشت؛ ماموران یگان حفاظت محیط زیست با اقدام به موقع و تلاش ۶ ساعته، حریق را  مهار و از گسترش  آن جلوگیری کردند.

    وی گفت: این آتش  ظهر روز جمعه در مساحت حدود چند هکتاری به علت  سهل انگاری تعدادی شهروند روی داد که با متخلفان برخورد شد و ضمن تشکیل پرونده قضایی برای آنها،   برای سیر مراحل قانونی به پاسگاه انتظامی تحویل شدند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.