حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
کیفیت هوای سبزوار در شرایط ناسالم
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 12:33
  • شناسه : 28374

    شاخص کیفیت هوای شهرسبزوار از صبح امروز ۳۰ مهر برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: بر اساس نتایج داده‌های ایستگاه سنجش کیفیت هوای شهر سبزوار، مستقر در اداره حفاظت محیط زیست، شاخص کیفیت هوای این شهر در وضعیت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    شاخص کیفیت هوای شهرسبزوار از صبح امروز ۳۰ مهر برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفت.

    کیفیت هوای سبزوار در شرایط ناسالم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: بر اساس نتایج داده‌های ایستگاه سنجش کیفیت هوای شهر سبزوار، مستقر در اداره حفاظت محیط زیست، شاخص کیفیت هوای این شهر در وضعیت ناسالم تا خطرناک قرار گرفته است.

    محمدرضا بسملی افزود: از ساعت پنج بامداد امروز شاخص کیفیت هوای سبزوار برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار داشت که این روند به‌طور ناگهانی در ساعت هشت صبح تا عدد  ۵۰۰ بالا رفت و برای کلیه افراد در وضعیت بسیار ناسالم و خطرناک قرار گرفت

    وی گفت: با توجه به داده‌های هواشناسی، شرایط کنونی آلودگی هوا تا فردا پایدار خواهد بود و وجود ریزگرد‌ها در هوا ادامه خواهد داشت.

    رییس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار از شهروندان خواست نکات ایمنی و مراقبت‌های بهداشتی را مد نظر داشته و در حد امکان از خانه خارج نشوند تا شرایط کیفیت هوا بهبود یافته و میزان ریزگرد‌های منتشره در هوا کمتر شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.