حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13157 تعداد نوشته های امروز : 57×
گردشگران از سفر به طرقبه خودداری کنند
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 13:02
  • شناسه : 29116

    بخشدار طرقبه از شهروندان، مسافران و طبیعت گردها خواست که از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ ها و حرکت به سمت ییلاقات طرقبه خودداری کنند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بخشدار طرقبه با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌ های رگباری در روز جمعه و احتمال تخریب حاشیه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    بخشدار طرقبه از شهروندان، مسافران و طبیعت گردها خواست که از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ ها و حرکت به سمت ییلاقات طرقبه خودداری کنند.

    گردشگران از سفر به طرقبه خودداری کنند

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بخشدار طرقبه با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌ های رگباری در روز جمعه و احتمال تخریب حاشیه دیواره‌ برخی رودخانه‌ ها، از مسافران و اهالی خواست تا از تردد در ییلاقات و کنار رودخانه های این بخش خودداری کنند.

    جواد قربانی افزود: «با توجه به کوهستانی بودن طرقبه، بارش‌ های شدید باران و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ ها، کاهش دما و همچنین رانشی و ریزشی بودن برخی نقاط توصیه می‌ کنیم مردم از سفر غیرضروری به این منطقه خودداری کنند».

    هواشناسی خراسان رضوی امروز با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد که سامانه بارشی از اواخر امشب همه استان را دربرخواهد گرفت و سیل، رواناب و آبگرفتگی معابر و مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.