حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
گردهمایی حافظان امنیت غذایی در نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 19:28
  • شناسه : 27282

    اولین گردهمایی حافظان امنیت غذایی خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد.     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در اولین گردهمایی حافظان امنیت غذایی که با حضور مسئولین استانی، مدیران و کارشناسان شهرستانی و پیشکسوت و رئیس انجمن بیولوژیک کشور برگزار شد گفت: در سالی که گذشت تمامی عوامل […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    اولین گردهمایی حافظان امنیت غذایی خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد.

    گردهمایی حافظان امنیت غذایی در نیشابور

     

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در اولین گردهمایی حافظان امنیت غذایی که با حضور مسئولین استانی، مدیران و کارشناسان شهرستانی و پیشکسوت و رئیس انجمن بیولوژیک کشور برگزار شد گفت: در سالی که گذشت تمامی عوامل مرتبط با بخش کشاورزی اعم از تشکل ها، کانون بسیج مهندسین، ظرفیت کشاورزان پیشرو و. با هم افزایی در مبارزه با عوامل خسارت زای غلات مشارکت فعال داشتند. 

     

     علی مبارکی گفت: با توجه به ماموریت ذاتی جهادکشاورزی بعنوان متولی امنیت غذایی باید به سمت تولید محصول سالم و کیفی بیشتر از پیش حرکت کنیم.

     

     معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان نیز در این مراسم گفت: با تلاش‌های مدیران و کارشناسان حوزه‌ حفظ نباتات کیفیت گندم  تولیدی ارتقا یافته است.

     

    محمد میری ادامه داد: میزان تولید گندم در استان نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است و به ۵۲۷ هزار تن رسیده است و این در حالی است که میزان سن زدگی نیز از یازده صدم درصد به شش صدم درصد تنزل پیدا کرده که نشان از یک کار جهادی توسط عوامل جهادکشاورزی بوده است.

     

    میری گفت: خرید گندم توسط دولت تا پایان مهر ماه سال جاری تمدید شده است و مقدار خرید گندم به ۵۲۷ هزار تن افزایش یافته است.

     

     وی اظهار داشت: بیش از ۱۳۰ نوع محصول در استان خراسان رضوی توسط بهره برداران بخش کشاورزی تولید می‌شود که در ۲۳ محصول در کشور رتبه اول تا سوم را داریم، اما در عین حال با توجه به استراتژیک بودن محصول گندم،  آفت سن خط قرمز ما است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.