حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
گسترش همکاری علمی_پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری با وزارت نفت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 21:09
  • شناسه : 27505

    معاون وزیر نفت از طرح های دانشگاه حکیم سبزواری بازدید کرد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت در بازدیداز طرح های دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در وزارت نفت طرح هایی وجود دارد که می‌ توانیم با دانشگاه حکیم سبزواری برای این موضوعات تفاهمنامه امضا کنیم. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    معاون وزیر نفت از طرح های دانشگاه حکیم سبزواری بازدید کرد.

    گسترش همکاری علمی_پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری با وزارت نفت

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت در بازدیداز طرح های دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در وزارت نفت طرح هایی وجود دارد که می‌ توانیم با دانشگاه حکیم سبزواری برای این موضوعات تفاهمنامه امضا کنیم.

    بهروز نعمتی افزود: از محل درآمد طرح های مشترک می توان به دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه برای تکمیل طرح های عمرانی و تجهیز آزمایشگاه ها کمک کرد.

    وی ادامه داد: در حوزه مدیریت منابع انسانی نیز دانشگاه می تواند همکاری های راهبردی با موسسه مطالعات بین المللی انرژی داشته باشد. 
    رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز در نشست با معاون وزیر نفت گفت: این دانشگاه در دهه ۶۰ در فضایی به مساحت ۲۰۰ هکتار در شمال شهر سبزوار تاسیس شد.

    اسدی زنگنه افزود: هم اکنون حدود ۹ هزار دانشجو در ۱۵۰ رشته در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

    وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه حکیم سبزواری نقش آفرینی در توسعه شهرستان و منطقه است، گفت: «ما ارتباط با صنایع در راستای توانمندسازی دانشجویان و رفع مشکلات و مسائل صنعت را مد نظر قرار داده ایم.»

    وی ادامه داد: دانشگاه حکیم سبزواری دارای ۱۱ دانشکده است که از جمله این دانشکده ها، دانشکده نفت و پتروشیمی است که در دهه ۸۰  با مساعدت وزارت نفت وقت بنا شده است .

    وی افزود: دانشجویان  این دانشکده همواره جز رتبه های برتر آزمون های تحصیلات تکمیلی هستند و پژوهشگران این دانشکده ارتباط علمی و پژوهشی تنگاتنگی با صنایع نفتی کشور جهت رفع نیازهای این حوزه دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.