حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
گلایه شهروندان تهرانی از وضع نظافت اتوبوس ها
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 17:16
  • شناسه : 28710

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران می‌گوید: بیشتر شکایت شهروندان تهرانی از وضع نظافت اتوبوس‌های بخش خصوصی است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران می‌گوید:بیشتر شکایت شهروندان تهرانی از وضع نظافت اتوبوس‌های بخش خصوصی است. مهدی علیزاده افزود: اکنون شهرداری تهران هزار و ۳۲۳ اتوبوس ملکی دارد که شامل […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران می‌گوید: بیشتر شکایت شهروندان تهرانی از وضع نظافت اتوبوس‌های بخش خصوصی است.

    گلایه شهروندان تهرانی از وضع نظافت اتوبوس ها

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران می‌گوید:بیشتر شکایت شهروندان تهرانی از وضع نظافت اتوبوس‌های بخش خصوصی است.

    مهدی علیزاده افزود: اکنون شهرداری تهران هزار و ۳۲۳ اتوبوس ملکی دارد که شامل اتوبوس‌های تندرو و تعدادی اتوبوس عادی است همچنین حدود هزار و ۲۷۰ اتوبوس دیگر به بخش خصوصی تعلق دارد.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: اتوبوس‌های ملکی شهر تهران روزانه نظافت می‌شود و به رانندگان و شرکت‌های خصوصی هم در صورت رعایت نشدن نظافت، به‌صورت شفاهی و کتبی تذکر می‌دهیم.

    مهدی علیزاده افزود:ناظران ما در مناطق مختلف نیز بر این موضوع نظارت می‌کنند و به شرکت‌ها تذکر می‌دهند با این حال بیشترین گلایه شهروندان نیز از این اتوبوس‌های خصوصی است.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از شهروندان خواست برای ثبت شکایت‌های خود از وضع نظافت اتوبوس‌ها به سامانه‌های ۱۳۷ پلاس، ۱۸۸۸ و ۱۳۷ مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.