حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
یحیی سنوار مرد میدان مبارزه بود
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 15:58
  • شناسه : 28430

    برخلاف آنچه صهیونیست ها و دنباله روهای آنها تبلیغ می‌کردند یحیی سنوار مرد میدان مبارزه و جهاد بود که تا آخرین لحظه، مسیر حق و عدالت را ادامه داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، امام جمعه تربت حیدریه روز دوشنبه در دوره ضمن خدمت روحانیان تربت حیدریه افزود: کودک‌کشان صهیونیست و حامیانشان برای ترور شخصیت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    برخلاف آنچه صهیونیست ها و دنباله روهای آنها تبلیغ می‌کردند یحیی سنوار مرد میدان مبارزه و جهاد بود که تا آخرین لحظه، مسیر حق و عدالت را ادامه داد.

    یحیی سنوار مرد میدان مبارزه بود
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، امام جمعه تربت حیدریه روز دوشنبه در دوره ضمن خدمت روحانیان تربت حیدریه افزود: کودک‌کشان صهیونیست و حامیانشان برای ترور شخصیت این مرد بزرگ در شبکه های اجتماعی و رسانه ای تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند یحیی سنوار در تونل های امن و در بین اسرای صهیونیستی پناه گرفته است

    حجت‌الاسلام سید محمد معلمی افزود:  اما شهادت ایشان نشان داد که رهبر حماس دوشادوش سایر رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودک‌کش و فرعون صفت صهیونیستی ایستاده و در وسط میدان مبارزه حاضر بوده است.

    امام جمعه تربت حیدریه گفت: این روحیه مبارزه طلبی و ایستادگی و شهادت یحیی سنوار در وسط میدان مبارزه و حضور در کنار سایر رزمندگان در مسیر آرمان فلسطین بر روحیه مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت افزود.

    معلمی افزود: دشمن کودک‌کش با به شهادت رساندن رزمندگان حماس قادر نخواهد شد به اهداف خود دست یابد و شکست خواهد خورد چون رزمندگان مقاومت روحیه شهادت طلبی دارند درحالی که صهیونیست ها از مرگ می هراسند.

    یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی حماس(متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) چهارشنبه هفته گذشته در جریان درگیری نظامی و گلوله باران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسید.

    این رهبر مجاهد فلسطینی که دانش آموخته دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲(۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد و از وی به عنوان طراح و مغز متفکر عملیات طوفان الاقصی یاد می شود.

    سنوار از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه صهیونیستی استفاده کرد و طی ۲۳ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری(منتشر شده به سال ۲۰۰۴) و رمان شکوه(منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و پنج کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

     
     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.