حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
یک میلیون دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 14:53
  • شناسه : 26055

    معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور : یک میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارند که ۶۰ درصد از آنها در پنج استان از جمله خراسان رضوی ساکن هستند.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور :

    یک میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارند که ۶۰ درصد از آنها در پنج استان از جمله خراسان رضوی ساکن هستند.

    یک میلیون دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور در همایش بین المللی حقوق کودک که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، گفت: علاوه بر خراسان رضوی، استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران، خوزستان و آذربایجان غربی نیز بیشترین آمار ترک تحصیل کنندگان را به خود اختصاص داده اند.وی ادامه داد: حق آموزش یکی از حقوق عامه کودکان و نوجوانان است که دستگاه قضا با جدیت آن را پیگیری می کند و این دستگاه تلاش دارد حتی هیچ کودک اتباع خارجی قانونی مقیم ایران از تحصیل بازنماند. 

    معاون دادستان کل با اشاره به سند تحول و تعالی قوه قضاییه کشور افزود: در این سند که سال جاری تدوین شد با اتکا بر نظارت قضایی، از تحصیل به عنوان حقوق قطعی کودکان یاد شده است و تلاش ویژه ای در این مسیر به خصوص برای جوانانی که در معرض خطر هستند، انجام گرفته است.ترکی گفت: امنیت روانی و اجتماعی جوانان و کودکان جامعه، موضوع مهمی است که اقدامات نخست آن از درون خانواده آغاز می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.