حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
۲ مصدوم در پی حادثه واژگونی مینی بوس کارکنان شرکت معدنی خواف
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 9:24
  • شناسه : 27108

    واژگونی یک دستگاه مینی بوس کارکنان یکی از شرکتهای معدنی سنگان این شهرستان ۲ مصدوم به دنبال داشت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   مرکز خراسان رضوی،  مسوول مرکز اورژانس خواف گفت: به دنبال اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه مینی بوس مربوط به سرویس کارکنان یکی از شرکتهای معدنی سنگان خواف در جاده شهید سلیمانی، چهار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    واژگونی یک دستگاه مینی بوس کارکنان یکی از شرکتهای معدنی سنگان این شهرستان ۲ مصدوم به دنبال داشت.

    ۲ مصدوم در پی حادثه واژگونی مینی بوس کارکنان شرکت معدنی خواف
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   مرکز خراسان رضوی،  مسوول مرکز اورژانس خواف گفت: به دنبال اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه مینی بوس مربوط به سرویس کارکنان یکی از شرکتهای معدنی سنگان خواف در جاده شهید سلیمانی، چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس سنگان،‌ خرگرد و مجتمع سنگ آهن سنگان و شرکت معدنی ققنوس به محل اعزام شدند.

    عبدالرحمن مجددی افزود: این حادثه فوتی به دنبال نداشت و ۲ نفر از سرنشینان مینی بوس مصدوم شدند که بعد از اقدام های نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.

    مجتمع سنگ‌ آهن سنگان خواف با بیش از یک میلیارد تن ذخیره یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ‌ آهن در جهان و تامین‌کننده خوراک اولیه برای تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره، ۱۵ میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ‌ آهن در ایران است.

    مجموعه کانسارهای سنگان با ۳۰ درصد ذخایر سنگ‌ آهن کشور در گستره‌ای به طول ۲۲ کیلومتر و عرض ۱۰ کیلومتر در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر خواف و ۱۸ کیلومتری شمال شرقی سنگان در جنوب شرقی خراسان رضوی و نزدیک مرز افغانستان قرار دارد.

    مرکز شهرستان خواف در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب خراسان رضوی واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.