حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13147 تعداد نوشته های امروز : 47×
۲ کشته و ۱۴ مصدوم در حادثه رانندگی در خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 10:01
  • شناسه : 29060

    در ۲۴ ساعت گذشته سه حادثه رانندگی در خراسان رضوی در۲۴ ساعت گذشته ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت.  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در کیلومتر ۶۵ جاده درگز به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    در ۲۴ ساعت گذشته

    سه حادثه رانندگی در خراسان رضوی در۲۴ ساعت گذشته ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت.

    ۲ کشته و ۱۴ مصدوم در حوادث ترافیکی  خراسان رضوی

     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در کیلومتر ۶۵ جاده درگز به قوچان بود که پنج مصدوم برجای گذاشت و مصدومان با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) درگز منتقل شدند. 

    محمد علیشاهی افزود:حادثه دیگر، تصادف وانت با خودرو سواری شاهین بود که ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه دیروز در جاده بردسکن به کبودان رخ داد که این حادثه ۲ کشته و یک مصدوم داشت که مصدوم به بیمارستان بردسکن منتقل شد. 

    وی ادامه داد: در سومین حادثه تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پژو پارس و پراید در ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه ظهر دیروز در جاده قوچان به درگز هشت مصدوم برجای گذاشت که مصدومان با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل شدند.

     مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۵ پایگاه عملیاتی شامل ۹۹ پایگاه شهری، ۶۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۱۸۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۳ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.