حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
۳۳۹ نفر آمارگیر طرح سرشماری کشاورزی را در خراسان رضوی برعهده دارند
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 19:09
  • شناسه : 29002

    برای اجرای طرح سرشماری کشاورزی را در خراسان رضوی ۳۳۹ نفر آمارگیر در این طرح مشارکت دارند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، عضو ستاد طرح سرشماری عمومی کشاورزی در خراسان رضوی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پنجمین طرح سرشماری عمومی کشاورزی گفت:  این طرح همزمان با سراسر کشور از ۱۲ آبان ماه به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    برای اجرای طرح سرشماری کشاورزی را در خراسان رضوی ۳۳۹ نفر آمارگیر در این طرح مشارکت دارند.

    ۳۳۹ نفر آمارگیر طرح سرشماری کشاورزی را در خراسان رضوی برعهده دارند

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، عضو ستاد طرح سرشماری عمومی کشاورزی در خراسان رضوی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پنجمین طرح سرشماری عمومی کشاورزی گفت:  این طرح همزمان با سراسر کشور از ۱۲ آبان ماه به مدت ۴۵ روز اجرا می‌شود که در این رابطه ۳۳۹ نفر آمارگیری را در سطح استان برعهده دارند. 

    رضایی افزود: بردسکن یکی از شهرستان‌هایی است که بیش از ۸۵ درصد جمعیت آن به نوعی به شغل کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند. وی برهمکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و شورا‌های اسلامی با ستاد سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان بردسکن تاکید کرد

    معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بردسکن هم در این جلسه  با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرشماری کشاورزی و نقش مردم دراین رابطه گفت: ۱۱ نفر به عنوان آمارگیر در اجرای این طرح با ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان همکاری دارن.

    علی حاجی نژاد افزود: در سرشماری عمومی کشاورزی، مشخصات کشاورزان، نوع فعالیت، سطح زیر کشت و مقدار تولید سالانه محصولات زراعی، باغی، دامی و گلخانه‌ای جمع‌آوری می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.