حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
۴۰ درصد مدارس میان جلگه نیازمند نوسازی است
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 9:29
  • شناسه : 26920

    دانش‌آموزان شهرستان میان جلگه در ۱۱۰ مدرسه تحصیل می‌کنند، این در حالیست که ۴۰ درصد این مدارس نیاز به نوسازی دارد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس آموزش و پروش میان‌جلگه گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۵ هزار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دانش‌آموزان شهرستان میان جلگه در ۱۱۰ مدرسه تحصیل می‌کنند، این در حالیست که ۴۰ درصد این مدارس نیاز به نوسازی دارد.

    ۴۰ درصد مدارس میان جلگه نیازمند نوسازی است

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس آموزش و پروش میان‌جلگه گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و مابقی در مقطع متوسطه در حال تحصیل هستند.

    : هم اکنون دانش‌آموزان میان‌جلگه در ۱۱۰  مدرسه تحصیل می‌کند ،مدرسه و کلاس کانکسی در این شهرستان وجود ندارد .

    وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد مدارس میان‌جلگه نیاز به نوسازی دارد، بیان کرد: یکی از خیرین مدرسه‌ساز نیشابوری اعلام آمادگی کرده‌ است تا در نوسازی مدارس  همکاری داشته باشد.

    اسدی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۹۸ معلم در مدارس میان‌جلگه مشغول به فعالیت هستند، عنوان داشت: در آزمون استخدامی اخیر آمورش و پروش، ۴۵ معلم ابتدایی به جمع معلمان این منطقه پیوسته‌اند و در پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که از سال گذشته صورت گرفته با کمبود معلم مواجه نبودیم. 

    رئیس آموزش و پروش میان‌جلگه در پایان گفت: در حال حاضر هشت هنرستان در آموزش و پرورش شهرستان میان‌جلگه دایر است که چهار هنرستان دخترانه و چهار هنرستان ویژه پسران است ،  دانش‌آموزان در رشته‌های هنری و فنی از قبیل مکانیک، تاسیسات، خیاطی، کامیپوتر و… مشغول به تحصیل و هنرآموزی هستند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.