حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
۵ مصدوم در واژگونی خودرو در محور بردسکن به طبس
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 9:18
  • شناسه : 26696

    واژگونی خودرو شاهین در محور بردسکن به طبس ۵ مصدوم برجای گذاشت.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن افزود: طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی خودرو در کیلومتر ۸۰ محور بردسکن به طبس، سه دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ درونه، انابد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    واژگونی خودرو شاهین در محور بردسکن به طبس ۵ مصدوم برجای گذاشت.

    ۵ مصدوم در واژگونی خودرو در محور بردسکن به طبس

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن افزود: طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی خودرو در کیلومتر ۸۰ محور بردسکن به طبس، سه دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ درونه، انابد و تپه طاق به محل حادثه اعزام شدند.

    دکتر حسین امامیان افزود: این حادثه ترافیکی ۵ مصدوم داشت که یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده به سرعت توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ انابد، یک مصدوم توسط آمبولانس درونه و یک مصدوم توسط آمبولانس تپه طاق برای اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن منتقل شدند.

    او با بیان اینکه دو مصدوم نیز در محل درمان شدند، از تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ و کادر بیمارستان ولی عصر (عج) در ارتباط با وضعیت مصدومین این حادثه قدردانی کرد و گفت: یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات وارده پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان ولی عصر (عج) به کاشمر اعزام شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.