حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3335 تعداد نوشته های امروز : 26×
برگزاری جشن بزرگ خدا قوت کارگر
27 آوریل 2024 - 11:57
شناسه : 7764

برگزاری جشن بزرگ خدا قوت کارگر در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد به گزارش نجوا نیوز ، واحد خراسان رضوی : جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم، تدارک دیده شده است. وی، […]

ارسال توسط :
پ
پ

برگزاری جشن بزرگ خدا قوت کارگر در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد

برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد

به گزارش نجوا نیوز ، واحد خراسان رضوی : جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.

وی، با اشاره به اینکه این مراسم در روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

رئیسیان‌زاده ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان و نور افشانی است. همچنین در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

کلمه کلیدی : برگزاری جشن بزرگ خدا قوت کارگر ، برگزاری جشن بزرگ خدا قوت کارگر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.