حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3142 تعداد نوشته های امروز : 8×
آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به گلبهار
30 مارس 2024 - 16:11
شناسه : 6379

آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به گلبهار به گزارش نجوا نیوز، آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به گلبهار شنبه ۱۱ اسفندماه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید کشور در محل استانداری با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. یعقوبعلی نظری در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی، […]

ارسال توسط :
پ
پ

آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به گلبهار

به گزارش نجوا نیوز، آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به گلبهار شنبه ۱۱ اسفندماه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید کشور در محل استانداری با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

یعقوبعلی نظری در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی، فرماندار، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار و سرپرست شرکت عمران شهر جدید بینالود نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رویکرد استان این است که همه دستگاه‌ها با داشتن اختیارات لازم ماموریت خودشان را پیش ببرند و مدیریت استان در صورت لزوم فقط حمایت کند.

استاندار خراسان رضوی افزود: مشکلات محلی به جای اینکه برای گره‌گشایی به مرکز ارسال شوند، می‌توانند با برنامه‌ریزی درست و به موقع در سطح شهرستان به سمت مرتفع شدن حرکت کنند.

وی ضمن بیان اینکه از مجموعه مدیریتی شهرستان گلبهار انتظار می‌رود که با سیاست‌گذاری و مدیریت درست بهترین عملکرد را داشته باشد، خاطرنشان کرد: برای افزایش سرعت پروژه‌ها لازم است، بسته عملیاتی جبرانی در همه بخش‌ها تنظیم شود.

آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به گلبهار

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید کشور نیز در این دیدار گفت: موضوعات و مسائل شهر‌های جدید بینالود و گلبهار را به صورت جزئی در جریان هستیم.

سعید غفوری بیان کرد: حمایت مجموعه مدیریت استان از دو شهر جدید بینالود و گلبهار در رشد و توسعه آنها تأثیرگذار است.

وی در این دیدار به تشریح آخرین وضعیت پروژه قطار برقی «مشهد- گلبهار-چناران» پرداخت و گفت: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته این پروژه تا پایان دولت به نقطه خوبی برسد.

ابراهیم قاسم‌پور فرماندار شهرستان گلبهار نیز که در این دیدار حضور داشت در خصوص دو موضوع لزوم استقرار ادارات در این شهرستان و بیشتر شدن اختیارات مجموعه شرکت عمران نکاتی را بیان کرد.

 

منبع : پایگاه خبری پورسینا و کانال پایگاه خبری پورسینا

کلمه کلیدی : آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد | آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به گلبهار | آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به چناران | آخرین وضعیت پروژه مترو مشهد به گلبهار و چناران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.