حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3142 تعداد نوشته های امروز : 8×
فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد
13 مارس 2024 - 3:07
شناسه : 5619

فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد به گزارش نجوا نیوز، محمدرضا قلندرشریف در افتتاح قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد گفت: حوزه حمل و نقل در حالت آماده‌باش قرار دارد. سرویس‌دهی اتوبوسرانی در بافت اطراف حرم تقویت شده است و ۴۰۰ دستگاه اضافه خواهد شد. در شب و روز تحویل سال نیز قطار شهری و […]

ارسال توسط :
پ
پ

فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد

به گزارش نجوا نیوز، محمدرضا قلندرشریف در افتتاح قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد گفت: حوزه حمل و نقل در حالت آماده‌باش قرار دارد. سرویس‌دهی اتوبوسرانی در بافت اطراف حرم تقویت شده است و ۴۰۰ دستگاه اضافه خواهد شد. در شب و روز تحویل سال نیز قطار شهری و اتوبوسرانی به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: مدت زیادی است که برنامه‌های استقبال از بهار را آغاز کرده‌ایم. کار‌ها در مراحل نهایی به سر می‌برد و در ایام نوروز در حوزه‌‎های مختلف فعالیت‌هایی را برای استقبال از بهار برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ۲۳۰ ردیف خدمتی در ۶ حوزه تدارک دیده‌ایم که تماما همکاران ما در خدمت زائران و مجاوران خواهند بود.

قلندرشریف اظهار کرد: بیش از ۱۵ هزار پارکینگ دائمی در سطح شهر داریم که در محدوده بافت پیرامونی حرم مطهر حدود ۱۰ هزار جای پارک تدارک دیدیم که از این تعداد حدود ۴ هزار پارکینگ موقت در نظر گرفته شده که به تازگی احداث شده و نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: همچنین در محدوده بافت پیرامونی حرم سرویس‌های بهداشتی متعددی تدارک دیده شده است. در حوزه کل شهر نیز اقدامات خوبی انجام دادیم. فضاآرایی و المان‌های شهری کار ویژه‌ای است که صورت گرفته است.

شهردار مشهد گفت: بیش از ۱۱۰۰ المان گل را در سطح شهر خواهیم داشت. حدود ۳۵۰ المان دیگر نیز در زمینه فرهنگی طراحی و جانمایی شده است. ۴۷۰۰ گلدان شهری در سطح شهر جانمایی شده که ۲۲۰۰ عدد فقط در محدوده ثامن خواهد بود. مهم‌تر از آن برگزاری جشنواره نور است که امسال در کوهسنگی مشهد و در وسعت ۶ هکتار از ۲۹ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: موضوعات مختلف المان‌ها، نورپردازی‌ها و رویداد‌های تاریخی و مذهبی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا زائران و مجاوران از آنها استفاده کنند. امکانات تفریحی و بازی‌های نوری نیز برای کودکان تدارک داده شده است.

شهردار مشهد گفت: استقبال از زائر را در ۳ ایستگاه در جاده‌های چناران، نیشابور و پایانه مسافربری خواهیم داشت. همچنین ایستگاه‌های زائر به صورت ثابت و سیار در سطح شهر با همکاری تشکل‌های مردمی و جوانان فعال خواهند بود.

 

منبع حامی : پایگاه خبری پورسینا

 

فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد | فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد در روز تحویل سال ۱۴۰۳ | فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد| فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد در روز تحویل سال ۱۴۰۳

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.